کلیه پروژه های قابل بهره برداری امسال تامین مالی می شوند

کد خبر: ۸۵۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 29 May 2020

کلیه پروژه های قابل بهره برداری امسال تامین مالی می شوند

تابناک/ رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین منابع مالی همه طرح ها و پروژه های قابل بهره برداری تا پایان امسال از سیاستهای دولت تدبیر و امید است.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از روند احداث سد پلرود رودسر در جمع خبرنگاران، بیان کرد: سد پلرود تاکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و براساس هماهنگی های صورت گرفته، امکانات و شرایط فنی و اجرایی برای بهره برداری و آبگیری این سد تا پایان سال ۹۹ وجود دارد.

وی با اشاره به ضرورت تامین آبرسانی به اراضی زراعی، افزود: شرایط پرداخت منابع مالی و اعتبارات لازم برای اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) تا پایان سال ۹۹ ساختمان سد را تحویل دهد، وجود دارد.

معاون رئیس جمهور، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه مابین سازمان برنامه و بودجه، قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و امور آب در هفته آینده، تاکید کرد: هفته گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور بیش از ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح ها و پروژه های عمرانی که تا پایان سال ۹۹ تحویل می شوند، پرداخت کردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: سیاست دولت تدبیر و امید بر این است که اعتبار همه طرح ها و پروژه هایی که تا پایان امسال قابلیت بهره برداری دارند را پرداخت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار